به کی بگم؟


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

به كي بگم حرفمو من ؟ اين درد تنها شدنو/ من با كي درد دل كنم؟ هيچكي نمي فهمه منو/ 

آروم نميگيره دلم به آخر خط رسيده / حتي ديگه اين گريه ام دردمو تسكين نميده

به كي  بگم حالمو احوالمو/ بد شگونيه فالمو من؟

با كي تحويل بگيرم عيد امسالمو من؟

به كي بگم خونه دلم آخ كه پريشونه دلم؟

درد تنهايي بسه ديگه نميتونه دلم

از دست كي گله كنم؟از تو؟ از اون ؟يا از خودم؟

تسخير كي شد اي خدا بازيچه ي دستش شدم

حتي به فكرم نرسيد اين كارو در حقم كنه

خوشيمو از من بگيره منو اسير غم كنه....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 8:55 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§